Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Ja, alle genoemde prijzen van onze producten zijn inclusief btw.

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste e-mail. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt.

Tijdens drukke periodes zoals actie- en feestdagen kan het zijn dat je pakketje iets langer onderweg is. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket raden we je aan de track & trace code goed in de gaten te houden.

Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling zo snel mogelijk gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst.

Je kunt je bestelling via onze retourprocedure terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

 

Als de bestelling niet in een goede staat geleverd is, dan dien je dit binnen 3 dagen na ontvangst bij ons te melden. Neem contact met ons op via onze klantenservice we helpen je graag verder!

Onze garantie dekt productiefouten, lees meer over de garantie

Voor klachten kunt u terecht op de pagina klachtenafhandeling